Учні групи № 10 під керівництвом майстра виробничого навчання Пузини Сергія Вікторовича прийняли активну участь в акції "невідома могила жертв війни".
Учнями групи була проведена велика пошукова робота, яка підштовхнула до ретельного вивченя історії рідного краб та історіі Другої світової війни взагалі.
|
Всеукраїнський конкурс "Моральний вчинок" Кожен народ береже і шанує свою історію, свою культуру і традиції. Це основа основ, без якої у народу немає майбутнього. Історико-культурна спадщина України надзвичайно багата. Відповідно до законів України «Про музеї та музейну справу», «Про охорону культурної спадщини» зберігати її для наступних поколінь і в той же час активно популяризувати серед населення, насамперед серед молоді для виховання у неї патріотизму, відповідальності за долю своєї держави – головна місія українських музеїв. Значний внесок в цю шляхетну справу належить музеям Запорізького краю. ... Читати далі » |
Лютий 2014 року. Відкритий урок з використанням сучасних методів візуалізації провів в групі №16 викладач правознавства Базалійський Михайло Тарасович.
... Читати далі » |
На початку лютого 2014 року викладач світової літератури Гнатенко Світлана Анатолівна провела відкритий урок в групі №6.
|
|
Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. ... Читати далі » |
25 жовтня 2013 року у виставкового центрі «Козак-Палац» відбувся інформаційно-просвітницький захід "Вчись, працюй, Україну будуй!" ДНЗ "Запорізький професійний ліцей” прийняв активну участь у роботі інформаційно—просвітницького заходу. ... Читати далі » |
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ ГРУПИ № 6
З 2 вересня по 17 жовтня 2013 року, наша група проходила виробничу практику на підприємствах міста Запоріжжя, на приватних підприємствах, які пов’язані з нашою професією, а саме «Слюсар з ремонту автомобілів». ... Читати далі » |
ПОЗДРАВЛЯЕМ С ЮБИЛЕЕМ МАСТЕРА ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ ПЕТУХОВА ВИКТОРА ПЕТРОВИЧА!
Виктор Петрович посвятил свою профессиональную деятельность системе ПТО города Запорожье. ... Читати далі » |