25 лютого 2014 року
відповідно плану проведення обласного семінару - практикуму
викладачів історії
пройшов відкритий урок викладача історії Панченко О.Г.
Тема уроку: "ОСНОВНІ ЧИННИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ В РОКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ".

Мета: схарактеризувати стан української культури. Визначити здобутки і перспективи. Сприяти закріпленню навичок аналізу культурних процесів. Виховувати учнів у дусі патріотизму, толерантності, поваги до здобутків українського народу. Сприяти утвердженню ідеалів демократії.

  
_________________________________________________________________
Березень 2013 року

Олімпіада з англійської мови

21 березня 2013 у нашому ліцеї відбулась визначна подія: обласна олімпіада з англійської мови. Прибуло 38 представників з усієї Запорізької області.

 

Представники науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області та адміністрація нашого ліцею привітали учасників олімпіади з цією подією та побажали успіхів. Після урочистого привітання учасників запросили до кабінетів, де проводилась олімпіада. Олімпіада проводилась у три етапи: перший – аудіювання, другий – читання тексту та виконання творчої письмової роботи, третій – визначення рівня усної мовленнєвої компетентності. Олімпіада тривала 4 години, після чого всі учасники залишили наш ліцей та повернулись до своїх навчальних закладів.
 

Переможців оголосять 25.03.2013.

___________________________________________________________________
 Листопад 2013 року.
Відповідно плану обласного семінару методистів системи ПТО Запорізької області
викладач математики і класний керівник групи №7 проводила відкритий виховний захід
"Толерантність - стиль життя"

Метою даного заходу було розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини; виховувати спостережливість, уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню ціннісних  установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок.

В заході приймали участь учні ІІ курсу. Для найкращого сприйняття матеріалу урок супроводжували мелодійна музика та тематичні фото – слайди, які демонстрували різноманітні прояви толерантності в світі. Очікуваний результат: поглиблення сприйняття теми заходу і повне досягнення мети заходу.

Для всебічного ознайомлення з темою під час проведення заходу були використані посилання на історичні факти, релігійні концепції, статті Конституції України, український фольклор.

    В процесі проведення заходу були використані інтерактивні вправи «Всі ми різні, і тим ми схожі» «Вирощуємо квітку толерантності»,  «Чим ми схожі?», роздатковий матеріал у вигляді висловів про толерантність відомих людей.

    Аналізуючи хід заходу, були зроблені наступні висновки:

-Проведений захід поглибив і розширив знання учнів про толерантність;

- Використання електронних наочних засобів та спокійної музики сприяє кращому розумінню проблеми толерантності, оскільки за даними вчених 60 % людей краще сприймають візуальну інформацію.

- Закріплення отриманих знань проводилось за допомогою інтерактивної вправи, що, на мою думку, більш ефективне, ніж класичні методи опитування. 

 

Кульмінацією нашого заходу було використання вправи – тренінгу «Чим ми схожі», під час якої викладач обирає серед учнів одного за якоюсь реальною чи уявною схожою зі своєю рисою та запрошує його в центр кола. Обраний звертається до будь-кого з учасників у такий же спосіб. Але за іншою ознакою. Так продовжується доти, доки усі учасники не опиняться у колі.

Викладач підводить учнів до того, що не зважаючи на, здавалося б, величезні відмінності між усіма, кожен знайшов щось спільне з оточуючими, що споріднює його з іншими.

Головною метою використання цієї вправи  була демонстрація легкості спілкування і розуміння один одного.

    Після проведення заходу з використанням засобів ІКТ та інтерактивних методів розумієш, що сучасний урок – це інтегрований процес аудіо - візуального, емоціонального та інтелектуального впливу на формування цілісної, всебічно розвиненої особистості в межах окремого уроку та всього навчально – виховного процесу. 

__________________________________________________________________________

22 квітня 2010 року згідно з планом роботи НМЦПТО на базі Запорізького професійного ліцею була проведена обласна олімпіада з англійської мови.

Мета цього заходу – розвиток творчої активності учнів, підвищення інтересу до вивчення англійської мови, виявлення рівня знань учнів ПТНЗ з цього предмету.

Перед початком олімпіади була проведена урочиста лінійка, на якій учасників конкурсу і супроводжуючих привітав голова журі Базь О.С. (начальник відділу розвитку профтехосвіти управління освіти і науки облдержадміністрації)

null

та заступник голови журі Львов В.М. (директор НМЦПТО у Запорізькій області).

В олімпіаді взяли участь 37 учнів з професійно-технічних навчальних закладів Запорізької області.null

Олімпіада складалась з трьох турів:

·        перший – аудіювання;

·        другий – визначення рівня усної мовленнєвої компетентності;

·        третій – читання тексту та виконання творчої письмової роботи.

До складу журі, яке оцінюватиме роботу учасників і визначатиме переможців, увійшли досвідчені викладачі англійської мови:

Яцина І.М. (ЗПЛЗТ),

Папуча О.Є. (ЗПЛ),

Аратова В.К. (ЗБЦПТО),

Крютченко О.О. (МПЛС),

а також методист НМЦПТО у Запорізькій області Четверякова Л.І.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam viverra in dui sit amet consequat.

- John Doe, creative director

Praesent vestibulum commodo mi eget congue. Ut pretium vel lectus vel consectetur.

- John Doe, creative director

Etiam quis aliquam turpis. Etiam in mauris elementum, gravida tortor eget, porttitor turpis.

- John Doe, creative director

Lorem ipsum
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Curabitur pharetra dictum lorem, id mattis ipsum sodales et. Cras id dui ut leo scelerisque tempus. Sed id dolor dapibus est lacinia lobortis.
Learn more