Мета: схарактеризувати стан української культури. Визначити здобутки і перспективи. Сприяти закріпленню навичок аналізу культурних процесів. Виховувати учнів у дусі патріотизму, толерантності, поваги до здобутків українського народу. Сприяти утвердженню ідеалів демократії.
Олімпіада з англійської мови
Переможців оголосять 25.03.2013.
Метою даного заходу було розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини; виховувати спостережливість, уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню ціннісних
В заході приймали участь учні ІІ курсу. Для найкращого сприйняття матеріалу урок супроводжували мелодійна музика та тематичні фото – слайди, які демонстрували різноманітні прояви толерантності в світі. Очікуваний результат: поглиблення сприйняття теми заходу і повне досягнення мети заходу.
Для всебічного ознайомлення з темою під час проведення заходу були використані посилання на історичні факти, релігійні концепції, статті Конституції України, український фольклор.
Аналізуючи хід заходу, були зроблені наступні висновки:
-Проведений захід поглибив і розширив знання учнів про толерантність;
- Використання електронних наочних засобів та спокійної музики сприяє кращому розумінню проблеми толерантності, оскільки за даними вчених 60 % людей краще сприймають візуальну інформацію.
- Закріплення отриманих знань проводилось за допомогою інтерактивної вправи, що, на мою думку, більш ефективне, ніж класичні методи опитування.
Кульмінацією нашого заходу було використання вправи – тренінгу «Чим ми схожі», під час якої викладач обирає серед учнів одного за якоюсь реальною чи уявною схожою зі своєю рисою та запрошує його в центр кола. Обраний звертається до будь-кого з учасників у такий же спосіб. Але за іншою ознакою. Так продовжується доти, доки усі учасники не опиняться у колі.
Викладач підводить учнів до того, що не зважаючи на, здавалося б, величезні відмінності між усіма, кожен знайшов щось спільне з оточуючими, що споріднює його з іншими.
Головною метою використання цієї вправи була демонстрація легкості спілкування і розуміння один одного.
Після проведення заходу з використанням засобів ІКТ та інтерактивних методів розумієш, що сучасний урок – це інтегрований процес аудіо - візуального, емоціонального та інтелектуального впливу на формування цілісної, всебічно розвиненої особистості в межах окремого уроку та всього навчально – виховного процесу.
__________________________________________________________________________
22 квітня 2010 року згідно з планом роботи НМЦПТО на базі Запорізького професійного ліцею була проведена обласна олімпіада з англійської мови.
Мета цього заходу – розвиток творчої активності учнів, підвищення інтересу до вивчення англійської мови, виявлення рівня знань учнів ПТНЗ з цього предмету.
Перед початком олімпіади була проведена урочиста лінійка, на якій учасників конкурсу і супроводжуючих привітав голова журі Базь О.С. (начальник відділу розвитку профтехосвіти управління освіти і науки облдержадміністрації)
та заступник голови журі Львов В.М. (директор НМЦПТО у Запорізькій області).
В олімпіаді взяли участь 37 учнів з професійно-технічних навчальних закладів Запорізької області.
Олімпіада складалась з трьох турів:
· перший – аудіювання;
· другий – визначення рівня усної мовленнєвої компетентності;
· третій – читання тексту та виконання творчої письмової роботи.
До складу журі, яке оцінюватиме роботу учасників і визначатиме переможців, увійшли досвідчені викладачі англійської мови:
Яцина І.М. (ЗПЛЗТ),
Папуча О.Є. (ЗПЛ),
Аратова В.К. (ЗБЦПТО),
Крютченко О.О. (МПЛС),
а також методист НМЦПТО у Запорізькій області Четверякова Л.І.